Tar hand om mig själv idag.

Hej alla, hoppas ni mår bra, jag är trött annars är det bra. Igår va jag på Ikea med älskling och Moa, vi köpte säng,Byro, spegel,glas,tallrikar och vin glas som jag bara älskar! Kommer få världens finaste lägenhet. Okej jag har fått sömnproblem blandat med mardrömmar. Vilket gör att jag inte sover om nätterna, så jag är över trött och blir väldigt otrevlig. Vilket jag verkligen inte önskar att jag blir när jag är trött. Så idag blev det en sån mys dag för jag ska testa och se om det blir bättre. Så jag duschade typ i en timma så tog jag inpackning ansiktsmask och rakade benen och sånt. Så nu känner jag mig riktigt jävla ren! Så har jag bytt lakan i sängen och typ tänt doftljus. Sen ikväll ska jag kolla på en film och när den är slut ska jag lägga ifrån mig både dator och mobil. Imorgon ska min familj åka till Bodaborg, har varit där en gång innan och det va faktiskt kul. Kommer blogga om det i morgon! Ha det bra nu. (Mobba inte linnet jag har på mig, det ät skönt)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/2636723/images/2013/pic_50e5b0c79606ee2027c1ec86.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0