Mio Marthina Johansson.❤

Du gjorde alla sagorna till verklighet, utan dig är jag inte hel.Tänker ofta på din och min bakrund och på våran relation. och allting som vi haft och det vi gått igenom. Allt va hårt och det va svårt. Mamma jag är skyldig dig ett tack.Jag hoppas att du vet att din ända plats är i mitt hjärta där du alltid kommer stanna och där du hör hemma där du aldrig kommer vara ensam. Livet jag lever nu är underbart men utan dig hade det varit skit. Aldrig någonsin vill jag leva utan dig.Mamma du är kvinnan i mitt liv, Jag vet att du aldrig lämnar mig. Mamma sista tiden har varit jobbig för oss. En känslosam resa kan man säga! Men efter regn kommer solsken, Kärleken till min mamma och mina systrar så stor inget kan beskriva den med ord. Men dagarna rullar på och jag stöttar dig oavsett vad.Det som hänt kan vi ta lärdom av.Jag älskar dig så otroligt j*vla mycket. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mio

Älskar dej min älskade lilla unge <3

2013-02-14 @ 10:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0