Första skoldagen!

Hej, hoppas ni mår bra, det gör jag dock träningsvärk och skit trött, första skoldagen idag, och det har gått bra än så länge, inga blickar elr ord idag. Puh, va på Bodaborg i fredags och hade skit kul, tills slutet då jag och min syster började slåss, hon gav mig en knytnäve på näsen aj, men sen blev vi vänner. Och jag blev skit trött och typ somnade i bilen. Igår så målade vi om hos Martin, i sovrummet, typ mörkröd. Blev fint sen va ju jag trött irriterad och mådde illa så vi typ hade ett små gräl, men allt löste sig. Och Kelly och Amira hjälpte ju till så det gick lite snabbare!:) inatt somnade jag kl 6 och skulle gå upp vid halv 7 bra sömn jag har! Noooot! Idag blir det Ikea med Evelina! Sen ska vi spackla hallen!:) nu ska jag ha spanska! Ha det braaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: En fråga

Hej Emilia har en fråga om du inte vill svara på den så måste du inte men här är frågan
Hur gammal var du när du förlorade oskulden?

2013-01-10 @ 17:21:53
Postat av: Martin (pojkvän)

Älska dig så otroligt mkt så det gör ont mitt hjärta går inte beskrivas hur lycklig jag är med dig <3

Svar: Älskar dig mer än mest min prins. <3
Emilia

2013-01-14 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0