Skolan..

Hallo, hoppas ni alla mår bra. det gör iiiiinte jag just nu asså. Men i alla fall, skolan suger något extremt mycket, och allt går liksom bara skit just nu. det är riktigt jobbig just nu, jag har en lärare som typ försöker göra så jag inte kan få betyg elr försöker sabba det för mig, göra så jag inte orkar kämpa längre. vilket jag tycker en lärare ska göra, för lärarna ska fan hjälpa sina elever lika dant om dom har det svårt hemma ska dom väll hjälpa till elr? försöka komma med positiva saker, så man pallar trycket. och det känner jag just nu att jag inte gör, jag kommer inte säga namn på denna lärare elr vilket ämne det är i. men det är ett ämne jag suger i och jag verkligen vill lära mig. för det yrket jag vill jobba med KRÄVS detta ämnet. och min dröm asså verkligen största dröm är ju att bli flygvärdinna. vilket jag hoppas jag kan bli, men vem vet jag kanske inte vill bli det när jag väl ska börja på ett gymnasium. men ändå, fan värt att ha drömmar elr?.. jaja, nu ska jag typ "vila" lite....
 
 
 
SEEEE YAAAAAAA.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0