Okej, dags att Blogga lite.

Hej.Hoppas ni alla mår bra, Det gör jag, bara lite mycket, För det första vill jag Gratta min lillebror som skulle fylla år igår, Grattis Jamal. Saknar & älskar dig! Sen vill jag berätta lite vad som hänt nu, , dom har gjort en utredning på mig och jag fick diagnosen ADHD, Så det kommer gå vidare till bupp och jag kommer få medicin för det.Vilket känns skönt, Så jag slipper vara uppe i varv hela tiden och vara så jävla arg hela tiden.. Sen har jag fått mer hjälp i skolan och så. Sen har jag flyttat hem till min Farmor & Farfars hus. Jätte fint, har eget rum och sånt, Hade tänkt ha en frågestund på bloggen snart, då ni får fråga vad ni vill, Och jag svarar på det jag tycker ni har rätt till att veta. Ha det bra! Skriver när jag har tid & orkar. (har ni onödiga kommentarer  så kommentera inte).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0