Frågestund.

Vad heter du? Emilia Rutch Solstråle Johansson. 

Vad har du på dig? Trosor,bh,strumpor, mjukisbyxor,svart linne och en munktröja. 

 Ögonfärg?  blååa

Spelar du något instrument? nej. 


Dina första tankar när du vaknar? Fyfan för denna morgon, vill bara ligga kvar i sängen. 

 

Vart befinner du dig just nu? I skolan inne i skolverkstan. 

 

Biter du på naglarna? Nej. 

 

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Rosa.

 

Nämn två bra filmer:  Shottas, allt för min syster. 

Är du singel? Ja, 

 

Vem är snyggast? en killkompis till mig.

 

Vem vet mest om dig?  Evelina & jag själv.

 

Vad vill du ha just nu? En stor fet latte. 

 

Rädd för? att vara ensam.

 

McDonalds eller Burgerking?  mcdonalds

 

Sjunger du?asså inte så sjunger sjunger, bara lite så för mig själv ibland. 

 

Vill du gifta dig? Jag vet inte, sånt man märker. 

 

Kommer du överens med dina föräldrar?  Nja. 

 

Din hårfärg?  Innan a jag kritvit i huvudet. Men nu är jag brunhårig. 

 

Vad ska du göra idag?  Gå hem och lägga mig. 



Vad ska du göra i morgon?   Jag fyller år i morgon så jag vet inte. 

 

Skor du hade på dig idag? Mina sneekers. 

 

Vad sover du i? En tröja och trosor. 

 

Snygg färg?ROSA! 

 

Favoritårstid?  Sommar. 

 

Favoritmat och dryck?  rid kassler och chili sås.

 

Hur svarar du i telefonen hemma?  ah det är Emilia

 

Vad gör dig glad? att vara med mitt hjärta. 

 

Hur svarar du i mobilen?  hallo.

 

Sov du ensam inatt? Ja,  

 

Vad gjorde du kl 08 imorse?satt på bussen.

 

Vad var det senaste någon sa till dig?  Lycka till! 

 

Druckit idag?  Ja, vatten.

 

Vad är det för väder hos dig nu? typ molnigt. fult. kallt. 

 

Godaste glassmaken? Vanilj,

 

Drömmer du mardrömmar? Ja, vilket jag önskar jag inte gjorde. 

 

Favoritklädsel? Mjukis byxor & linne. 

 

Favorit godis?  Choklad. 

 

Hur många kuddar sover du med?  4 st. 

 

Längtar du mest efter just nu? Killen som gör mig stark. & kelly.

 

Vem har vart din räddning idag? Bebis.

 

Saknar du någon just nu? Ja! Otroligt mycket 

 

Godaste lukten?  Jul

 

Vill du ha barn? Ja. Jag älskar barn. 

 

Är det någonting som är stressigt? Massa skit just nu. 

 

Längtar du till din nästa födelsedag?   Jag fyller år i morgon, och nej verkligen inte hatar att fylla år.

 

Är du blyg? Nej verkligen inte.  

  

Vad gör du just nu?  Svarar på dessa frågor. 

 

Tycker du att du har fin dialekt? Nej. 

 

Tycker du om snö? Ja. 

 

Vad gör du om 10 minuter? Inte mycket sitter på denna stolen då.

 Hur mår du nu?  Förkyld och stressad.. Whoo skit bra. Nooot (y)

Vad är din önskan just nu?

 Att jag inte behöver dölja en massa 

Har du något speciellt citat?  Va den du är så fixar sig allt. 

 

Vad lever du på? Min Mamma och pappa, Sen mitt Barnbidrag. 

 

Vad gör du om 5 år? Då bor jag och kelly tillsammans i en lägenhet i stan. och jag pluggar och hon jobbar. 

 

Någon/något som du alltid kommer komma ihåg?

Natti <3. 

 

Vad skulle du vilja heta i förnamn?  Jag vet inte. 

Vad gör du på fredagskvällar?  är ute med  kompisar, Och sånt ;)

 

Har du någonsin varit full?Ja.

 

Röker du? Ja

 

Snusar du?  Usch nej. 

 

Hur många tabletter tar du dagligen?  Jag kommer börja med medicin för min ADHD, men annars är det väll inga dagligen, kanske något smärtstillande elr något.

 

Bästa minnet från sommaren?  När jag och josse fick igång bilen, och va ute och körde hela kvällen.

 

Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Har aldrig varit utomlands. 

 

Sköter du skolan?  Försöker men inte så lätt när man inte blir uppskattad av lärarna elr något. Så det går skit i skolan. 

 Vilken va den bästa tiden? När jag va liten och inte hade några problem. 

Vilken va den värsta tiden då? Just nu. 

Hur ofta gråter du?Varjde dag. 

 

Vilken klass går du i nu?  8an 

 

Vilken skola?Vislandaskolan 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0