lite info om vad som händer nu.

Hej alla. ni kanske undrar varför jag uppdraterat så dåligt, men jag har haft super mycket att stå i just nu, Min ADHD, en riktigt bra vän till familjen har tagit sitt liv och jag har rätt mycket i skolan, Jo om vi börjar med min ADHD , jag har fått min diagnos och så, och dom har skickat en remiss till bup, så jag kommer få medicin och så,Sen en gammal vän till familje tog sitt liv i tisdags, och det har tagit riktigt hårt på mig, <3 Harry <3 . sen skolan jag har ju inte skött skolan så jävla bra, så nu har dom börjat ta tag i mig för dom fått min diagnos.jag har börjat få läxschema som jag ska följa det står liksom Måndag,Tisdag,Onsdag,Torsdag,Fredag och typ på måndag ska jag göra matte sen tisdag svenska asså typ så, och hur länge jag ska  göra det. Så det funkar mycket bättre nu. :) och jag hade spanska prov som jag inte övat ett skit på sen fick jag göra omprov och jag övade i 1 vecka så jag fick ett D typ (g, vg) :) Riktigt stolt!  nu ska jag jobba vidare hoppas alla har det bra. BTW. har köpt hund en rottis. Riktigt fin, Maya heter hon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0