Nyss vaknat och mår toppen!

Godmorgon alla. Nu sitter jag och kollar lite på min facebook med en kopp te i handen. Ska snart duscha, och städa lite, Jag får typ alltid städa på morgonen eftersom det ligger fullt med kläder och typ laddare och sånt, igår typ ritade jag lite och sånt. Rätt skööönt, Sen kollade jag på kläder till barndopet på söndag min kusin Nova döper sig på söndag så måste ju ha en liten klänning på mig! :) Kommer bild på allt, Ja denna veckan har vi typ haft prao så jag har varit på vida där min pappa jobbar, rätt tråkigt så jag väntade typ på att någon skulle såga av sig handen så det hadde hänt något... haha. Aldrig jobba på vida! Fick en jätte gullig kommentar av någon, synd att hon/han inte lämnade namn, Tack i alla fall, värmde i hjärtat att se det, först såg jag att det va en kommentar och jag trodde det va en dum, men nej, det va en rikitigt trevlig, Kärlek till dig <3! Men nu ska jag sätta på musik på hög volym sen duscha och städa! ha en underbar lördag! :)
DEnna ska jag ha, mkt finare på, sen ska jag väll ha ett svart skärp kanske.
Domma skorna!
Detta sminket! :)
In  packad i mitt täcke idag :D
Målade lite igårrrr ;D

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Awesome kommentar du fick:)

2012-05-13 @ 16:27:41
URL: http://bettthy.blogg.se/
Postat av: Löken

När kommer topless bilden du har lovat? Svara pls

2012-05-13 @ 21:14:13
Postat av: Anonym

Ey. du löken, jag tycker du ska skaffa ett liv. om du är så jävla desperat kan du väll för helvete söka på bröst på google.sluta kommentera min blogg. vill inte ha sånna äckliga kommentarer! lämna gärna namn din fega jävel.

2012-05-14 @ 11:36:37
Postat av: Löken

Snälla bara en bild!!!! Så slutar jag

2012-05-14 @ 17:11:43
Postat av: Kino

Hon har ett liv .. och vf skulle hon söka på bröst på google om hon var desperat ?? det är ju för fan du som ska skaffa dig ett liv och det är du som söker på bröst .. SKÄRP DIG!!

2012-05-16 @ 22:47:37
Postat av: Löken

Ska jag skärpa mig ? Vill bara se söta Emilia topless. Hon är så HET!

2012-05-18 @ 21:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0