om prov i min spanska i moooon

Helluu fuckers, imorgon har jag mitt spanska prov så sitter typ och pluggar nu, Idag har vi typ varit på teater med skolan och eftersom jag bor i alvesta och den va i alvesta fick jag sluta direkt efter den, så en hel timma innan ;D så jag stack och drack kaffe med mormor sen kom Emma (min moster) och hennes två barn Simon & Nova, joo men Jag får ju inte gå på balders på fredag för jag "varit olydig" haha! så istället ska jag åka ut till min moster och sova där, samtidigt passa Nova så Emma får lite avlastning.. men nu ska jag plugga, puss hej! frästen lägg en kommentar om ni gillar/ogillar den nya designen? ;D pusss <3

Kommentarer
Postat av: clara

hej! fin blogg, allt bra?:)

2012-03-06 @ 21:47:12
URL: http://josefinclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0