Killar? in my ass!

Hej på er, Sitter hemma hos pappa nu och dricker te, ska snart sinka av mig och kolla en stund på bb (big brother). Asså jag har tänkt jäävligt mkt nu på livet,killar osv.. Jag har ärkt en sak asså jag har jävligt lätt att få känslor för killar jag trivs med och som värkligen bryr sig o mig, Do andra kan bara dra åt helvete, dom flesta är ute efter att knulla! och det är självklart an märker om en kille bara utnytjar dig för sex?Det har hänt mig ett antal gånger och medan sman har känslor för en kille är han baar ute efter att få dig i säng, såå fort du märker det säger du "fuck you" och går, Asså det gör ont att göra det mot killen du gillar, en om du inte gör det tidigt så är risken att du får er känslor och det blir mkt mkt svårare, Tro mig.Aja.. Denna veckan har ju gått as segt, so sagt jag är ute hos pappa och har as tråkigt finns fan bara massa träd här ute-_-, i tisdags var jag eve och jasmine ute och tog bilder, kommer ut några snart om denna dator inte fittar sig mot mig, jag får ju sitta vid pappas gammla för min skärm typ blev upp & ner, haha! Men några bilder går väll att fixa.. Men nu ska jag fixa mig lite in för bb! puss på er alla, och förlåt för jag inte bloggat så mkt men har typ aldirg tid as kt i skolan och killar!  herrååååå (OCH JAG ENAR INTE ATT DET BARA ÄR KILLAR SOM ÄR SÅNNA FITOR,FINNS TJEJER OXÅ)











Det va dom bilderna, men här kommer lite från veckan! :)





Kommentarer
Postat av: Stackarn

Hej har du haft sex? Eller du gjorde slut innan ? Vill hjälpa dig.

2012-04-17 @ 18:57:12
Postat av: Kino

Söt di e Emilia<33

2012-05-17 @ 10:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0