Hallooooo!!!

Hejsan, Ligger hemma i mitt rum hos farmor, Ska klä på mig lite hadde jag tänkt har typ gått runt i en stor tröja och trosor hela dagen, så dags att klä på sig lite, Nä men fyfan min blogg är tråkig? Jag har lixom inget att skriva om haha, elr jo mina bekymmer och mina tankar?Men men, asså fan vad jag saknar sommaren, då kan man sola gå i korta kjolar och typ vara ute sent för det är lov... Drf ska jag börja ut och springa lite varje dag, vill få finasre mage, är faktikst nöjd med min kropp förutom min mage.. Hähä! bra självförtorende börjar jag få oxå! Men asså vrf gå runt och deppa över att man är ful? om du är tjock, ät mindre och börja träna? DEt blir liksom inte bättre över att du ligger och deppar över det...Och får du komplimanger ta emot dom.men nu ska jag sminka mig coh lite så pusshej!!!!!!!

Min mage just nu...
Typ sån här mage ska jag satsa på,så det är bara att börja träna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0