Ett rop på hjälp..

Hej, Jag haf haft många tankar runt folk som mår dåligt, och vad som händer, med uppväxt och allt, Som sagt jag har en vän som inte  mår bra, hon skär sig osv, och det hon vill är ett rop på hjälp.. och som hjälp man kan få hur lätt som helst? det finns bup,soc,psykolog, asså det finns massor av hjälp att få över att man mår dåligt,Men som sagt jag vill hjälpa henne men det finns inte så mkt JAG kan göra..! ett tipps sök bra hjälp om du mår dåligt. jag snackar med Janet som är typ som min psykolig, och det känns mkt bättre efter varje sammtal med henne asså man rensar hjärnan och hjärtat efter att få prata med någon som förstår och vet vad man ska göra.. men ifl jag sitter i skolan nu och väntar på Marie så vi kan börja svenskan, vi jobbar om (robinsonader) som innebär att vi kollat på filmer osv så nu ska man skriva en novell. men handlar om en dotter och en mamma och mammman får cancer och dör, och då handlar det om att dottern ska klara sig själv, för hon pallar liksom inte med soc och sådant.. så ja! Sen idag ska jag typ försöka snacka med en för vi bråkar hela tiden, och när man älskar en person så mkt  så måste man fan bli vänner asså personen är andra halvan av mig.. så ha det bra för jag börjar nu! pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0