sorry.

När jag är nere ska jag rycka up mig och visa att jag inte är någon deppig jävel som söker efter hjälp,och visa att jag kan stå på mina egna ben, visa att jag är stark och kan klara mig i denna världen! Vem jag än är så är jag bäst i mitt egna spel.Jag kommer klara mig. gjort är gjort. jag ska tro på mig själv och vara stark!  Kämpa efter ett liv utan svikare...! det finns alltid hopp i denna värld, känslan jag har? jag vill bara sluta gråta. men en sak jag aldrig haft är självmordstankar! och det kommer jag aldrig få :).. Det händer ju rätt mycket nu om man säger så, jag har nyss blivit av med min "bästa vän"... HA det bra! Godnatt! 
 
Bild sen igår.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0