Sommar lov ♥

Hej alla bloggläsare.! Nu sitter jag här och har SOMMARLOV. Helt underbart. Och efter sommaren kommer ja sköta skolan och verkligen satsa ALLT. Har ju inte varit ett direkt bra skol år om man säger så, jag har varit anklagad för stöld,slagen,och att ha tagit droger. Men som sagt som jag inte har berättat så va jag på Navet och tog ett pisse prov. Och jag ska på provet hem skickat snart!... En så äcklig sak hände mig igår. Jag,Kelly & Josse va ute och körde bil, så sa jag men vi kör till Lille-kulle. Där finns typ ett ”känt” spökhus, elr känt och känt men folk vet vad det är i alla fall. Så vi åkte ju dit då, så skulle jag gå ut och typ kolla runt, så sa jag till Kelly & Josse ha bilen på och ha min dörr öppen, så gick jag runt och kolla och typ när jag va några meter från huset hörde jag att låset gick upp och jag började ju springa & skrika av rädsla, sen sprang jag och satt mig i bilen och började lipa, sen när jag kollar bak mot huset igen ser jag att det står en väldigt gammal tant som va lik blek, väldigt tovvigt grått hår stå med huvudet ut genom dörren. ALDRIG ALDRIG mer lille-kulle.... Usch blir rädd bara jag tänker på det! Men i alla fall. Ja jag har ju gjort många misstag och detta va ett. Haha. Man lär sig ju av sina misstag? Elr hur det va?Men i alla fall! Allt känns rikitgt skönt nu. Sommar lov känndes det som att jag behövde. Sen satt jag barnvakt igår, och 300 kr raaaaaaaaakt i min ficka... Nu ska jag ta och packa lite, ska ju till pappa om någon timma! Ha det rikigt bra! ♥


Kommentarer
Postat av: Diana

Gud vad fin du var i den klänningen Emilia :) Saknar dig men vet du vad? Jag kommer och hälsar på Elly om någon vecka eller så och då tycker jag du ska komma över och säga hej ^_^

2012-06-17 @ 15:42:37
URL: http://flummelisa.blogg.se/
Postat av: Jag

Emilia är du kär i någon i din klass? / en tjej från Stockholm. Svara ärligt. Pls

2012-06-18 @ 16:25:54
Postat av: Jag med

Diana kan jag med komma? Så kan vi ha gruppsex och så?

2012-06-19 @ 13:52:38
Postat av: Emilia,

Hej Dianaaaaaaa, så kul, jo men visst, Bara slå en signal så kommer jag,

Jag: nej det är jag inte,

Jag med: omogen är du.

2012-06-20 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0