Mat? ehm nä. BARNMAT :/

Halloooo, nu sitter jag här och tycker synd om mig själv, är skit hungrig och kan inte äta vanlig mat, så fick åka till affären och köpa BARNMAT.. jätte kul att äta, känner mig typ som en gamling som inte har tänder ahahha.. men i alla fall ni kanske undrar saker?.
1:jag gjorde den hemma hos mig, (det kom it en piercare) så jag har inte gjort den själv, 
2: det gjorde riktigt ont. 
3: det blödde inte på mig, men dom andra blödde det på
4: jag svimmade nästan,
5: jag har skit ont i tungan nu och den är som en stor boll för den är så svullen..
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag säger som jag gjorde när jag hade i tungan: Soppor, soppor och åter igen soppor och en MASSA glass :D <3

2012-06-27 @ 22:42:43
URL: http://flummelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0