Långa dagar!

HEj! inte bloggat på fett länge känner jag, har inte rikitgt haft ork elr lust, Hänt jävligt mycket som jag inte kan skriva om här!, sen tycker jag det är så jävla lågt med vissa människor, Dom går och snackar bakom min rygg säger massor, men kom förfan och fråga mig istället för att snacka skit med dom andra om vad jag gör och inte gör.
medans du pratar din skit bakom min rygg kan du kyssa mig i röven eftersom du är i såå lagom höjd!! Idag har jag och billy varit på gymmet och blivit biffar! sen har jag haft möte med kuratorn oc sånt, en helt vanlig dag liksom, Sen förra veckan va jag Josse & Ellinor i stan, jag köpte skor,bikini,linne, parfym,foundation,  Sen va mina pengar slut  :O hoho! här kommer lite bilder!

Kommentarer
Postat av: Kino

Sötast

2012-06-04 @ 20:46:45
Postat av: Anonym

Vart tränar du? :-)<3

Svar: Vi har ett gym i skolan, jag brukar typ inte vara med på gympan, så då brukar jag vara där när jag orkar :)
Emilia

2012-06-27 @ 16:16:11
URL: http://www.mylifeasjjavieraa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0