Frågor.

1. Vill du ha ditt ex tillbaka?
2. Är du singel?
3. Är du player?
4. Har du syskon?
5. Första personen/personerna du vänder dig till?
6. Favorit godis?
7. Vad drack du senast?
8. En som du inte kan leva utan?
9. Hur många kan du berätta allt för?
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna?
11. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig? 
12. Favorit låt?
13. Har du något som hör till ditt ex?
14. Har du någonsin kysst någon?
15. Är du kär i såfall i vem?
16. Favorit film?
17. Favorit färg?
18. Bästa vän?
19. Favorit program?
20. Är du svensk?
21. En person du saknar?
22. Vart bor du?
23. En underbar person?
24. Vart är du nu?
25. Röker du?
26. En person som betyder mycket för dig?
29. Vem kan du berätta allt för?
30. Favorit djur?
31. Hur lång är du?
33. Födelsedag?
34. Vill du flytta? Isåfall vart?
35. Har mest minnen med?

  1. Jag gilla inte han, men jag älskar han fortfarande, så jag saknar han lite
  2. Ja det är jag!
  3. Verkligen inte. Kärlek är något fint som inte ska förstöras tycker jag!
  4. ja, En lilla syster som heter maja, En stora syster som heter Nelly. sen hade jag en bror som hette Jamal.
  5. Evelina. Martin, Linda.Sara
  6. choklad.
  7. Kaffe.
  8. Min Mamma! och evelina.
  9. 5 st!
  10. Nej men hade velat se en :)
  11. Väldigt väldigt mycket!
  12. något som kan hända vem som helst. Rasta love.!
  13. nej.
  14. ja.
  15. Jag är kär ♥
  16. shottas, & how high.
  17. röd,grön, gul!
  18. Bebis & evelina & kelly!
  19. simpsons.¨
  20. ja det är jag!
  21. Min gammelmorfar så det gör ont ♥
  22. i Alvesta, sen bor jag även i vislanda men jag känner mig inte hemma där så,
  23. Giwa!
  24. Hemma  hos min pappa.
  25. ja det är inget jag är stolt över.
  26. min mamma!
  27. Bebis & evelina!
  28. finns  ingen fråga
  29. min mamma.
  30. jag har absolut inga favoritdjur. men min hund är den bästa. hugo ♥
  31. 1:55
  32. jag fyller år 26 oktober.
  33. jag vill flytta med Evelina!
  34. Evelina & kelly. !
JA, nu har ni fått veta lite om mig. och allt detta som står är sant! :) ha en riktig trevlig MIDSOMMAR! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är du kär i fråga 5 inte vara är du kär.

Svar: Det kan jag tyvär inte säga här.. Det är bara jag som vet det.
Emilia

2012-06-23 @ 08:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0