För jag blir så dum av dig!

Hej, haha har en underbar låt på hjärnan. för jag blir så dum av dig säg bara till när och hur, lallalala. ja men ni fattar, jag är ap trött idag/ikväll kanske man ska säga, har typ varit och badat 4 timmar med mina syskon och pappas "tjej".. as kul. dock såg jag en tjej jag icke ville se.-_-! som nästan förstörde min dag.Men men. ignorera ignorera!! snart blir det en tung piercing för mig i alla fall!, på tisdag sak jag till hemlig plats som jag tyvär inte kan säga eftersom folk snackar så fucking mycket skit!. men ja man får hoppas på det bästa! ;) Nu ska jag börja packa lite! ska till min kära moder i morgon!
Saknar dig min älskade rallybrud! <3

Kommentarer
Postat av: Yop

Fin första bild. Man ser dina meloner. Som verkar vara fina och stora.

2012-06-10 @ 08:19:44
Postat av: Oj

Gillar den första bilden man ser dina bröst SÅ tydligt. Det var meningen va?

2012-06-10 @ 08:30:42
Postat av: Malin!

Ni e ju helt sjuka?. alla tjejer har väll fan bröst. alla har minde elr större. och emilia råkar ha rätt stora för sin ålder, inget hon kan hjälpa. tycker ni ska skaffa er ett liv. hon har det redan jobbigt som det är.! HEjdå.Emilia du är grymt vacker! <3

2012-06-10 @ 11:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0