En extra timma i skolan har gjort det mycket enklare för mig.

Hej, sitter nu i bibloteket och väntar på att pappa ska hämta mig, jag slutade vid kl 3 igenkligen men jag hadde "läxhjälp" till kl 4, och jag kan säga er att den timmen är den viktigaste timmen på mina torsdagar. så mycket lättare blir allt. Jag har prov i spanska i morgon och allt kommer gå skit bra för jag övade denna gånge, i morgon gör jag mitt om prov då.! Allt kommer gå skit bra tror jag & hoppas! ja, som sagt jag har mycket att tänka på i skolan, och folk som fittar sig mot mig men jag och mamma har en deal, att om jag sköter mig och ignorerar dom så ska jag få pierca tungan som jag velat fett länge nu! så jag ignorerar! det är jobbigt fan men jag vill ju verkligen ha den piercingen! :) Men nu hade jag tänkt öva lite mer innan pappa kommer.
COMER,
COMO,
COMES
COME,
COMEMOS,
COMEIS,
COMEN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter moana Jepsens blogg? Hon som går i 7:a vet du det? / en nyfiken tjej.

2012-06-07 @ 18:04:38
Postat av: emilia johansson!

Hej, jag vet inte det, kollar inte hennes blogg"

2012-06-07 @ 18:57:29
Postat av: Anonym

2012-06-07 @ 20:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0