Tisdag morgon..

Godmorgon, Hur är det med alla? Jag mår skit bra, min piercing gör inte alls ont,och det känns knappt att jag har den faktiskt, Förutom när jag äter känns det lite obehagligt,är typ rädd att jag ska bita mig i den, men annars är det bra, nu är tungan inte ens svullen! otroligt skönt. Idag har jag inget planerat, nu dom här två timmarna hade jag typ tänkt duscha,borsta tänder, sen tvätta. det är typ det jag behöver idag, sen är det väll inget som är så jätte bråttom med, jo jag klippte mig igår, syns inget, jag tunnade baar ut det och toppade typ 2 cm, haha. sen färgade jag mitt hår i en brun/guldig, men den gav typ ingen värkan för att mitt hår är så jävla mörkt, funderar ju på att färga mitt hår blont, det är ju in naturliga hårfärg, men nu ska jag fixa lite! pusshej!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0