Solsken!

Godmorgon, Guuud så härligt att vakna upp av att solen skiner rakt på en, dock va det riktigt vart haha. Så idag blir det att åka och bada med lilla syster, och sola! Jag vill bli riktigt jävla brun asså, men jag solar typ skit mycket men det händer inget tycker jag, Jag låg vaken skit länge igår, vetifan varför mycket tankar och massa, meningen med livet? balansen i livet, jag kan säga en sak, dom som får mig hålla kvar min balans är Eve,Josse,bebis,kelly & det dyraste min FAMILJ! Dom är verkligen det bästa som hänt mig, dom säger åt mig hur jag ska sköta mig, dom gör mig stark, och ger mig mod.. Men nu ska jag klä på mig! Bjuder på lite härligt morgon bilder nu! ha det rikgit bra, och lova mig en sak? SOLA!!!!
 KAFFE KAFFE!
 
kläder som jag ska idag!
 
 Bikini 
 Tunga?
 
HAHa ha det bäst :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0