Nu kör vi i 8,an!

Godmorgon, vaknade typ nyss, härligt att vakna till lite sol. Idag ska jag ju till mamma, så jag hade tänkt klä på mig och sånt, sen packa och städa, sen åkaaa! Men i alla fall, jag börjar 8,an snart ju, ska blir riktigt skönt faktiskt,  och jag ska verkligen kämpa mig genom detta året, göra allt för mia föräldrar ska bli stolta över mig. sen så jag lyckas bli flygvärdinna, något jag verkligen vill! Som alla säkert vet hade jag ett riktigt helvete när jag gick i 7,an, Blev anklagad,slagen, och massa sånt. Det kan jag säga er nu att det ska inte hända detta året. Jag ska hålla huvudet högt och vända klacken åt dom. ;) men i alla fall nu måste jag fixa mig! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0