Misstag!

Jag är inte perfekt, jag har försökt aldrig vara. Jag har gjort misstag. Jag har tagit den enkla vägen ut. Jag har ljugit för mina vänner. Jag har gömt sanningen så många gånger, från så många människor. Jag har ont folk, och jag har även gjort det med flit. Jag har lämnat människor bakom sig. Jag har spridit rykten. Jag har sagt saker som jag inte menar. Jag vill ändra, men jag kommer inte. eftersom det är vad vi gör. det är vad vi alltid har gjort. listar vi våra fel som en inköpslista, och vi går vidare, förväntar allt på något sätt förändra sig själv. det kommer aldrig. Jag kommer aldrig att förändras. Jag kommer alltid att göra misstag. Jag oftare än inte, ta den enkla vägen ut. Jag kommer att ljuga, dölja sanningen, sårade människor, lämna människor bakom sig, sprider rykten, och säga saker som jag inte menar för resten av mitt liv men vem kommer inte? 
 

Kommentarer
Postat av: _______

Jag ville bara säga att du är sjukt söt!
Du vet säkert inte vem jag är men jag finns på din fb :)
Fortsätt med det du gör och ändra inte på det!

2012-07-10 @ 02:13:10
Postat av: Emilia

tack så himla mycket, värmer i hjärtat faktiskt. alla gör misstag, men huvudsaken är att lära sig av sina misstag. life is a bitch so lirn to fuck it liksom. Alla gör misstag någon gång i livet. Massa kärlek respekt till dig ♥

2012-07-11 @ 00:52:21
URL: http://tiqiah.blogg.se/
Postat av: _______

Jag ee ingen som brukar skriva gulli gull kommentarer men kände att jag va bara tvungen!!
Nu vet du vem jag ee föresten :))

//uknow

Svar: Jag vet fakitiskt inte.. skriv sms om du har mitt nr?
Emilia

2012-07-11 @ 00:58:00
URL: http://www.nattstad.se/bellapettersson
Postat av: :@

Tyvärr.. jag har inte ditt nr :ss

Svar: Bella va? :)
Emilia

2012-07-14 @ 00:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0