Love?

Det värsta är att jag vill så ha dig så mycket,Har aldrig, aldrig någonsin velat ha något så mycket som jag vill ha dig.Du vet när du är liten, du ser en jättefin barbie men du vet att du inte kan få den.Men du är inte en barbie, du är en helt sjukt underbar människa, Man vet att man inte kan få dig, men man vill inte lämna dig i det förflutna,  Jag vill att du ska vara den jag aldrig skulle glömma, min första riktiga kärlek som jag älskade så otroligt mycket.Jag ville verkligen att du skulle vara den första som fick mig att se att det finns hopp och kärlek här ute i världen,Allt jag önskar att du vore den jag somnade bredvid, myste med. Att du skulle lära mig vad livet går ut på, den jag småbråkade med på skoj. Spelade spel med,Jag vill inte att någon annan gör alla såna här saker med dig, för det skulle ju vara våra saker, för jag älskar dig..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0