Käääääärlek.

Goooodkväll.Fatta hur glad och lycklig jag är just nu.allt har fallit på plats, (nästan allt i alla fall).har bara myst idag, med familj & vänner, först va jag på bad huset med familjen och linda och trollen, sen träffade jag en kompis och snackade osv, sen kom jag hem och gick ut och sprang en jogging runda, sen duschade jag, och till slut kopplade jag av med en gråt film med mamma. Jag svär på allt, Min mamma hon är den sanna vännen för mig, hon får mitt hjärta att pumpa hon får mitt blod att rinna. <3 om du läser detta mamma? ska du veta att vad som än händer finns jag alltid där & jag älskar dig mest av allt!  i alla fall, min tunga har typ läkt helt. skit skönt. men nu måste jag sova haha är typ skit trött.
 
Godnatt! massor kärlek och respekt till er som läser. ♥
 kommer lite bilder på allt ikväll!

'
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0