Hur livet kommer se ut om några år?

Hej. sitter & funderar på hur mitt liv kommer se ut om några år, Som alla säker redan vet "ska" jag bli flygvärdinna om jag kommer in & fixar det, vilket jag hoppas. 
1: man får uppleva rätt mycket.
2: det är inte jätte bra betalt men ändå något.
3: man får jobba i uniform. 
HAHA ja jag vill verkligen jobba i uniform. grymt snyggt/sexigt tycker jag. både på tjejer & killar.
Sen vill jag flytta från Alvesta, och när jag jobbat klart är min allra största dröm att köpa ett stort fint hus i Miami & i 
Jamica. jag vet vad ni tycker, vafan tänker hon med liksom. men jag har i alla fall en dröm och vill bli något som gör mig glad!
Nu ska jag njuta av livet. ha det awesome. BTW. jag va på navet idag, vill skirva massa papper och kissa lite, men allt gick skit bra! puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0