Hemma!!!!

Godmorgon, Har typ nyss vaknat, Jo jag kom hem från Göteborg igår typ kl 8 halv 9 tror jag hon va?.Sen packade jag typ upp, gick en runda med hugo, och spelade sims sen gick jag och la mig, Okej, ja ska berätta lite vad jag gjort i gbg, Första dagen kom vi dit typ kl 12 och då gick vi på fotboll, sen efter det åt vi lite och till slut det bästa av allt. VI GICK OCH SHOPPADE!! som sagt jag är några tusen kronor fattig nu... Blev riktigt fina grejer, en väska, ett par jeans, tröja,skor, 7 par string, en parfym, hårband, mascara, det va typ allt, men jag handlar i rätt dyra affärer när det gäller kläder för mig, så pengarna gick ju åt, haha. sen dagen efter va vi på en till fotbolls match, sen gick vi avenyn, och åkte paddan ;) Sen gick vi typ och åt, sen gick vi till någon sport affär där köpte jag ett linne där det stog gothia cup på, sen ett par shorts där det står gothia i röven på. sen på kvällen gick vi på en till match, och efter åkte vi hem, sen igår bara tog vi det lungt och badade sen åkte vi hem!. lyckad "semester"! :) nu ska jag städa lite är. puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0