FÖRVÄNTNINGAR! Skärp er för fan.

Hellu, okej jag har inte bloggat på skit länge känner jag, men har inte haft tid elr humör för det, Okej fine, det har varit en jävligt bra vecka, men seriöst!! jag blir så jävla förbannad på folk som ger en förhoppningar sen blir det fucking falska förhoppningar, och för i helvete killar & tjejer, era ex. sluta fucking toffla för dom, om ni säger att ni inte gillar dom så? elr att dom inte gillar er?. ååh jag vill strypa vissa. okej jag har med gjort såna misstag, men jag har för helvete VÄXT UPP. sånt gjorde man när man typ va 7-9 år.Just nu är jag jävligt glad att jag är singel fan, och inte har något ex att toffla för. detta va väll ett väldrigt negativt inlägg, men endå, i morgon ska jag träffa josse, sen typ sova borta.. men nu ska jag sova. hejsvejs!
 
Lillebror <3
 
Dock va detta lite gamla bilder. 
 
 Gjorde nyss denna. inte skir snygg men men.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0