åkte till skogen?

Halloooj. nu är jag hemma i skogen igen, och eftersom jag inte har ett skit att göra har jag typ fixat naglarna. hahah blev inte nöjd ojemt och fuckt upp hahah. men det duger tror inte folk går runt och glor på mina naglar. men i alla fall, i frdags hände inte ett jävla skit, sen igår va jag och grillade med mormor och dom, sen sov jag hos en kompis, och hade riktigt trevligt ;).. och idag har jag typ duschat packat och sen när jag kom hit slappnade jag av. rätt skönt att komma hit ibland, sen på tisdag åker vi till gbg. GBG= GÖTEBORG!  bara så ni efterblivna förstår vad gbg är. haha. men nu ska jag kolla på film. ha det riktigt bra. puss
 
 Före.
 efter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0