Åker i morgon.

Godkväll alla, har nyss käka, väntar på efterrätt just nu, haha för rätt: morotsoppa. haha låter skit äckligt men va rätt gott, sen varmrätt: älgstek,potatis sås och sallad. riiiktigt jävla gott, sen nu väntar jag på typ daim tårta med jordgubbar och sånt :P haha rikitgt bortskämd idag, men i alla fall, jag lär nog inte blogga på 2-3 dagar, åker ju till gbg i morgon skit tidigt sen vet jag inte vilken dag jag kommer hem, jag vet i alla fall att jag ska få shoppa!!!! Sen idag va jag ju i stan med Katta & Maja. jag hittade 2 per skor jag ska ha, dom ena kostar 600 och dom andra 1000 
men dom va riktigt snygga, så ska försöka fixa fram pengar och köpa dom. haha men nu ska jag ner och käka tårta, här kommer lite bilder sen morgonen, haha tänkte blogga i morse men blev aldrig av! 
peace.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0