tjoooo barnvakt yooooooo

tjoooo breeess, sitter hemma i min säng och ska snart hoppa in i en liten dusch, igår va vi på balders jag Nikita & Sonja, Sen kom typ Gella,Rasse,Anton,Axel,Pontus & Domme! ja allt va trist tills jag och pontus började snacka och jaaa, hahah ni fattar! Grymt glad är jaaaaaaaaaag! men ifl idag ska ag vara barnvakt åt Emii & Lewiiiiiin! kommer bli ap mysigt, vi ska kolla film,bada & det bästa av allt ätaaaa godis :D !Så man får se om det blir något av mig och pontus igen, avd är det man säger tredje gångern gillt? hähäh..... men nu ska jag duscha och fixa lite ärenden! pusss! Fula bilder idag för jag har mina glas ögon,... pusshaaaaaaaaaaaj!

Kommentarer
Postat av: Evelina :) <3

fan vad söt du är unge de är ju inte sant:) <3 <3

2012-01-30 @ 11:07:15
URL: http://evelinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0