Skolan tar fucking kål på mig^^

Hejsan, ligger i min säng och käkar glass och kollar på film,, som Sagt jag va ju på Balders och där träffades jag och Pontus, Och nu är vi tsm igen! så på fredag ska jag till han, Efetrsom jag typ gillat han ändan sen vi gjorde slut så har allt blivit bra nu, för utom skolan?Asså lärarna på vislanda skolan är sjuka! helt jävla sjuka! Och detta är bara min åskit men endel borde inte få jobba som lärare! Och vissa elever? jag blir liksom kallad saker varje dag? ifall dom vill jag ska lära mig något? vrf inte göra så jag mår bra och kan koncentrera mig?! aja skit samma, Men i helgen ska jag ifl till pontus och umgås med han! han har typ varit på island,fjällen elr vafan va det va?<3 okej, men nu ska jag sova, för är grymt jävla trött efter skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0