Pappas vecka,

Godmorgon har nyss vaknat, Jao denna veckan e de ju pappa vecka så vi har typ inte gjort så mkt Men igår va vi på bio med Katta,Jesper,Andreas & min familj då, Så åt vi hos katta och sånt, Men innan bion körde katta ut och hämtade oss så hämtade vi biobiljetter sen gick vi och fikade på askelyckan! Jo jag lovade ju er lite bilder sen nyår och sånt, och de ska ni få idag hadde jag tänkt, Asså medans jag tänker efter hadde de varit skönt med en iphone för då kan jag baar ta bilder och skicka över till bloggen, mkt änklare än att få sitta med sladdar från mobilen och sånt, Vi kollade på (simon och ekarna) igår den rekomenderas VÄRKLIGEN! Grymt bra men lite sorglig.. Somsagt jag har ju sat att jag ska pierca mej, vilket som säkert blir av nästa vecka, Jag har inte bestämt mej om jag ska ta i läppen elr navlen ännu, Ni får hjälpa mej om vilket som skulle vara finast på mej.. nu hadde jag tänkt gå och duscha!Ha de bra och här kommer bilderna! puss!!!

NYÅR!
HÄR KOMMER BILDER SEN IGÅR:)

//Emilia Johansson!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0