Ingen värkar fatta ett skit! I N G E N

(detta kommer låta som jag tycker synd om mig själv men nej)
Hejsan, Ligger hemma i sängen och ska snart sätta på en film, Jag måste bara säga att jag är grymt trött på folk som sviker mig exakt hela tiden! Igår hadde jag världens fetaste kväll! Fett skön kväll... Och hur många är det inte som börjar snacka skit DIREKT!? Sånt stör mig grymt mkt! Asså vet folk inte vad privat liv är elr?... Folk värkar fan inte veta de! Och dom vet inte att man har kännslor nu för tiden. Okej vi kan säga såhär,
1: JAg blir sviker EXAKT varje fucking dag!
2: Jag är grymt kär!
3: Jag börjar gråta för allt just nu!
Och de dumma är att folk bara, åhhh hon försöker få uppmärksammhet blabla bla ! Fuck the shit liksom pallar liksom inte denna skiten mer!
Nu ska jag kolla på film! Och kom ihåg inga äckliga kommentarer på min blogg tack^^

Kommentarer
Postat av: Elly

Jag finns hjärtat <3

Och det är jävligt trist med skitsnack - I know =\



Men vill du vara med i min tävling som finns inne på min blogg? Det kan kanske muntra upp lite =)Den finns att hitta här; http://dingdonglifegoeson.blogg.se/2012/january/fa-en-stund-i-rampljuset-ellys-egna-tavling.html

2012-01-16 @ 16:39:27
URL: http://dingdonglifegoeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0