Idiot^^

Hejsan, Sitter uppe på lilla rummet och fixar lite, Jo idag va jag hos tandläkarn och sån skit, Allt gick bra utom att den fit*an drog med tången på min piercing och jag råkade skrika över typ hela lokalen så de kom in andra och typ kollade, haha :) en sak jag stör mig på grymt jävla mkt är "HÄRMNING" Som t,e,x Piercing hur många är det inte som gör på samma ställe som jag?! Jag hadde absolut inte blivit arg om någon gjorde en piercing där jag har, Hur många i världen finns det inte som har/ska ha hål där? Det finns as många... Vrf bli arg över en så PYTTELITEN sak?! Det stör mig grymt jävla mkt, Samt med bilder,texter,kläder! så otroligt jäva barnsligt! och att man försöker förstöra någons liv för du har lika dana saker, t,e,x förstöra ett förhållande,kontakter osv, asså ni fattar? Stör mig så OTROLIGT JÄVLA mkt på det! jag hadde den förklarningen här igår! DOM MÅR INTE BRA SJÄLVA!!!!!!! ååh väx upp för fan^^ sen en sak till, Dom säger att man själv ska växa upp! Dom snackar skit! Fan heller.. Det är dom! som ska växa upp! IDIOTER hela JÄVLA bunten! hejdå! <3
gjorde denna på syslöjden! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0