Här kommer ett inlägg av en sjukling (y)

Hej alla! Idag har jag varit hemma för min hals är helt fuckad & jag har ont i mitt lilla huvud! Jag är typ as rädd att jag ska få en inflamation i min piercing.. Höhöh! Den läker på som fan nu så allt är bara bra! Just det, Detta kan jag ju dra upp, De är en kille Jag känner som blir mobbad så jävla hårt för han har ADHD, Han kan inte sitta still,han har inte samma kläder som alla andra "COOLA" killar. Hur dumma människor finns det inte som mobbar! Och jag vet vrf detta gänget mobbar han.. DOM har det svårt själva, Och då vågar dom inte visa det, Istället gör dom andra ledsna,mobbade, ALL skit! Men jag säger bara en sak, Mobbning är en utan dom VÄRSTA sakerna jag vet! Hur fan kan man bara göra så mot en oskyldig människa som värkligen kämpar i skolan och försöker visa en glad min när han kommer hem.Jag har känt han sen vi gick på dagis, Mot mig har han varit en ängel och han är det fortfarande.. Men liksom ADHD? han kan fan inte rå för det? Elr hur? Det är jag och min tjej kompis som brukar asså försvara han när dom börjar hålla på? Asså man börjar gråta när man hör det nästan, Om du såg det i värkligheten skulle du vilja springa och så ihjäl idioterna det har jag velat mååånga gånger! Men nu hadde jag tänkt ta ett bad! <3 tänk på detta nu, Hur många som blir mobbade varja dag, Och inte får hjälp, DU kan stampa ner foten och säga NEJ!

Kommentarer
Postat av: moana

helt rätt!

texten stämmer 100 %, att mobba andra i grupper för att man själv inte har det bra!

så sorgligt faktiskt..

2012-01-18 @ 15:09:35
Postat av: Emilia johansson bloggägare av tiqiah

Jotack, Det är Sant! man börjar fan gråta!

2012-01-18 @ 15:19:38
URL: http://tiqiah.blogg.se/
Postat av: moana

aa!

2012-01-18 @ 16:26:15
Postat av: Jasmine Ohlsson

(Y)

2012-01-18 @ 23:31:05
URL: http://alifetimewithjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0