Förlåt för jag inte har Skrivit på länge^^

Men hejsan! Jag har nyss komit hem från affären med mamma & majken! Köpte as många melon tuggummi fett gott. I morgon är det FREDAG fucking awesome, Jag ska trogligen sova hos Nikita, SEN SKA JAG PIERCA MIG! underbart säger jag bara som jag har fått tjata om att ta hål i läppen & äntligen är drömmen sann! Kommer nog göra SVIN ont men kommer ju bli fett snyggt sen! Igenkligen vill jag ha i tungan oxå men nej haha får inte, DE räcker med hål i läppen, Jag kommer ta i underläppen i mitten! Folk tycker de kommer passa mig så man tar ju de andra tycker är snyggt, hähä..såååå ärrrr det! Men nu ska jag kila ner och käka köttbullar & pommes med familjen! Ha det världigt bra i helgen kommer bild när jag piercat mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0