då kör vi 2012!!!!!!!!!!!! :D

Hej på er hoppas ni har haft de bra under ny år de har jag värkligen haft! Jo, Jag va ju hos mormor och käkade kalkon sen va jag med kasper och sen gick jag och kasper och Träffade Ellinor & Josefine Och typ snackade och sånt, Jag hadde en stor jävla pommac flaska med mej, som jag öppnade vid 12 slaget^^ Asså ni anar inte hur kul jag hadde! Grymt kul va de, Men ifl sen då vid 12 gick vi till grönkulla skolan och träffade mamma och familjen så sköt vi raketer och drack champange och sånt, Och sen idag sov jag till halv 3, Sen duschade jag och sånt.. igenkligen skulle vi åka till pappa idag men vi ska tydligen de i mon ist :) såhär e de nu Jag har tänkt och jag ska nog börja boxas?! Jag vill värkligen de! Och man går ner i vikt och allt för mn rör sej ju mkt.. Men ifl hoppas ni får de bra 2012 för nu ska jag kolla på film! Puss hej!

NI SER JU JAG HAR HAFT DE AWESOME!!! <3 Finns mer bilder på min fb... Kommer mer bilder på 12 slaget i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0