Spanska prov..

helluuu, Sitter inne på spanskan hadde nyss prov som gick skit, kunde bara en sida,(y) toppen! Igår va vi och firade alla ♥ dag, sen åkte vi hem och jag gick och lag mig direkt men sov inget på hela natten, så är fett trött. sen fuckar sig allt, Man slutar inte älska en person för en annan? Liksom ifl det va jag som gjorde det hadde den andra personen fattat hur ont det gör i hjärtat att bli lämmnad av en vän för en annan.Hatar det så jävla mkt! Och jag har inga pengar på mobilen så pappa och jag bråkar typ som fan för jag vill han ska fylla på den och jag är en mobil nörd enligt han, vilket jag inte är!! Men ja, nu ska jag väll göra något annat än att sitta här! PUSSHAJ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0