dålig uppdratering!



Hej, som sagt jag har inte skrivit blogginlägg på as länge för det har varit mkt med skolan,familjen,killar, asså sån skit ni vet. Iblanda har jag vissa  asså tankar på att ta bort min blogg, För jag hinner knappt skriva längre och jag får rätt många ner kränkningar för mina åsikter och så, vilket jag inte tycker är okej? i en blogg ska man kunna skriva vad man tycker och känner vilket jag gör...men vill ni veta vad som händer in emilias lifeee??? jo, jag och Pontus har  gjort slut, för vissa andledningar? jag har träffat en kille som värkligen bryr sig nu, och förstår.. men ifl, Sonja och jag lever våra små liv i våran egna lilla värld.. Där vad allt funkar bra.Jaha balders nästa fredag och lenny fyller år på söndagen! så det kommer bli en fett awuuuuusuuum helg! <3
Men nu ska jag in i duschen och städa mitt lilla rum! puss på er!!!!!! PS: jag har färat håret rött ;D!























Kommentarer
Postat av: Johan

Ha kvar bloggen!!

2012-02-29 @ 22:27:10
Postat av: Emilia johansson bloggägare av tiqiah

okej..

2012-02-29 @ 22:31:26
URL: http://tiqiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0