blir fucking kränkt varje dag!

Hej, sitter inne i fritids rummet och skriver snart ska jag vila lite, har fått ta otroligt mkt skit idag, Ass¨å från en tjej som värklige värklige inte har ett liv, hon hackar på mig för hon inte har något, liv drf hackar hon på andra, hon säger att jag tror jag är så jävla snygg,smal och har stora bröst, en sak är säkert jag tror inget av det!? jag har inte stora bröst jag är inte så jävla snygg men jag har ifl ett bar självförtroende! det är de allt handlar om.. men nu får jag liksom så jävla mkt skit, man kan inte gå igenom den pytteeee pytte lilla korridoren utan att bli kallad något txm, "hora" "bitch" asså sånt... och det är just det som gör mig ledsen och förnedrade! att man inte kan gå någontans utan att bli kallad något, så fort jag vänder mig om ser jag att blickar,röster,ord, Och ALLT är om mig.. jag hör mitt namn på långa väger! Asså det är inte okej?! hur ma en försöker få man bara skit tbx, Det gör en så jävla ledsen men dom som inte har något hjärta/liv förstår inte det, och dom har ingen jävla respekt för någon! men jag ska sova nu! pusshaj!
tycker den bilden är lite härlig! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vems fel är det? Jo ditt.

2012-02-21 @ 14:35:39
Postat av: Hej

Hej jag tycker inte det är något fel på dig. Du borde inte lyssna på den personen eller säga åt den att dra åt helvete!

2012-03-31 @ 22:56:31
Postat av: Hej

Du borde kanske inte vissa brösten så mycket på bilderna heller?

2012-04-01 @ 08:30:17
Postat av: Hej den rediga

Hej du nån snodde mitt namn och skrev det... Det var inte jag. Jag skrev den första att det inte är nåt fel på dig . Den andra har jag inte skrivit

2012-04-01 @ 12:18:49
Postat av: Hej den rediga

Hej du nån snodde mitt namn och skrev det... Det var inte jag. Jag skrev den första att det inte är nåt fel på dig . Den andra har jag inte skrivit

2012-04-01 @ 12:19:27
Postat av: Hej

Hej du nån snodde mitt namn och skrev det om att det inte är något fel på dig... Det var jag. Jag skrev inte den första att det är inte nåt fel på dig . Den andra har jag skrivit, du är konstig :S



2012-04-11 @ 10:04:28
Postat av: Emilia, ägare av tiqiah,

Ursäkta? du menar att jag är konstig? vem är det som kommenterar en jävla massa omogna kommentarer, oc vad tycker ni/du jag ska göra åt mina bröst? andvända en jävla polo tröja som går upp till halsen elr?! Jag tycker ni kan hålla käften. grymt omoget att inte säga ditt namn, och om du nu vågar kan du gå till mig irl och säga det face 2 face.IDIOT -_-!

2012-04-11 @ 11:14:48
Postat av: älskar din blogg

hej emilia. jag typ älskar din blogg och tycker du är jätte vacker skit i vad dom andra säger . Dom är bara så fett mkt avundsjuk på dig ...

2012-05-11 @ 18:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0