Gott nytt år.

Gott nytt år önskar jag er, och jag hoppas även att ni som skjuter raketer är rädda om er kropp,Och ni som dricker hoppas ni har det kul och låt det inte gå över styr. Själv ska jag åka iväg och fira nyår hoss min klass kompis. Hennes famil Känner min lossas mamma så vi ska vara där, så det lär vi lungt idag. Vilket som lär bli jävligt skönt. Jahopp, Pappa vecka nu oxå! Kuuuul.. Kommer sakna Martin som fan. Känner att jag lever under stress idag,Massa bråk och åh. Hur skönt hade det inte varit att åka på semester? en vecka, Sol,Hav,God mat, Bränna, och inte stressa ett skit.. tillbaka till verkligheten Emilia.! Nu måste jag fixa mig. Hoppas ni får ett nytt bra år.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0