Gör ett inlägg om min pojkvän.

Godkväll. Kärlek?love?amor?愛?обичам?amas? Ja. Kärlek på olika språk. Jag har träffat en kille, Världens bästa. Vi har träffats i 9 månader, och vi började gilla varandra, den 10 januari är det 2 månader sen vi bestämmde oss att gå in i ett förhållande. Och ja, Jag är 14 år men jag tar kärlek på allvar och absolut när man är i ett förhållande och har hittat den rätta.Vilket jag har gjort. Jag har inte haft ett förhållande sen jag och Pontus va tillsammans, Bara lite små ragg och sånt, Men detta är på riktigt, Och jag har faktiskt aldrig älskat någon så mycket jag älskar han. Han har fått mig på andra tankar och får mig att förstå att man inte ska lägga ner tid på idioter. Jag har lämnat det gammla bakom mig. Jag har ett nytt liv tillsammans med han. Han får mig att vilja leva ett normalt liv. Ni vet den underbara känslan då det pirrar så otroligt jävla mycket i magen, Den har jag, HELA tiden, när jag är med han och även när jag är utan han. För jag vet att han finns där. Vart jag än är. Vart jag än går. Men typ så! Det går liksom inte beskriva mina kännslor till han! Och älskling jag vet att du läser min blogg detta inlägg är specielt för dig. Du gör mitt liv värt att leva. Sen jag träffade dig så har jag mått bra. Jag älskar dig. Du & Jag. 
 

Kommentarer
Postat av: Martin (pojkvän)

<3älska dig med hjärtat du är allt puss puss<3<3

Svar: <3
Emilia

2012-12-30 @ 22:02:43
Postat av: Martin (pojkvän)

<3älska dig med hjärtat du är allt puss puss<3<3

2012-12-30 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0