Godmorgon.

Godmorgon alla.ligger i älsklings säng och har nyss vaknat. Ska snart in till stan och fixa min mammas mobil. Så jag måste typ klä på mig och sånt nu... Blö jag har sommarlov som jag alltid brukar säga.jag har glömt berätta om mina betyg, men ni minns väll vad jag sa. Att jag skulle satsa allt, det blev inte riktigt så i början, för då skolkade jag och sket totalt i mina läxor, men efter sommarlovet asså höst terminen då sparkade jag mig själv i röven och gjorde ALLA mina läxor och tränade till prov och verkligen brydde mig i skolan,och lämnade allt gammalt bakom mig. men det räckte ju inteåsåg det jag jobbade upp i höst räckte ju inte till,men jag ska fortsätta så Här nu. Göra mina läxor,plugga till prov och allt sånt. För jag vill ha en framtid. Jag fick 13 ig 2 g sen 11 timmarsfrånvaro. Inte bra. Jag har tänkt ha frågestund på bloggen igen, så ni får kommentera vad ni vill, om frågorna är olämpliga så kommer dom inte vad med. fråga på!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vf pundar du?

2012-12-29 @ 13:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0