Börja blogga på riktigt igen kanske.

Hallo, tänkte jag skulle börja blogga igen eftersom det typ va flera månader sen jag bloggade sist. Men men, jag är en upptagen flicka, över julen så firade vi försät hemma hos mamma, sen på kvällen åkte vi till pappa och firade med farmor och dom. Hoppas ni haft en bra jul. Jag är jätte nöjd med allt jag fått. På nyår ska vi åka till pappa så det lär ju bli rätt lungt. Okej denna veckan har varit lugn, har skaffat pojkvän och allt nu. Och det känns skit bra att ha någon att älska igen,och även att känna  sig älskad. Just nu är jag hos han. Och vi kollar på film, filmen sho bree som jag sett typ tusen gånger men vad gör man inte;) hör av mig i mon. 
Instagram:minis98
kik:minis98 
 
kan tyvärr inte lägga ut några Bilder idag, använder en iPad som inte har bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0