Snart börjar skolan och då jäääävla taggar vi.

Goodmorgon. hur är det? jag mår skit bra. Taggar som fan inför skolan nu! Hoppas allt går bra. och att det inte blir som år 7. men i alla fall. igår va jag på rix fm festivalen. as kul hade jag, åt med Emma och träffade Kelly och massa sånt, Hade faktiskt riktigt trevligt. i tisdags åkte vi te öland så kom vi hem i morgon, därför jag typ inte bloggat på länge, men haft riktigt skönt sommarlov faktiskt. nu längtar jag riktigt mycket till söndag så jag får träffa en kompis jag saknat riktigt mycket denna veckan. Här kommer lite bilder, orkar inte blogga faktiskt :P
Just det. har ått dra ut två tänder, inget jag vill ta upp här.
 
 
HA DET UNDERBART! njut av dom sista två veckorna! :D
 
'
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0