Helgen är över.. puhh.

Hej, Jo ska berätta lite om helgen, i fredags vaknade jag typ halv 1, så kom sara hem till mig så gick vi te martin och haha åt glass, sen gjorde jag typ iårdning mig där och så, sen på kvällen gick jag till Ellinor & Diana, Vi hade skit roligt, satt och snackade och host host och sen sov jag där, sen i lördags då vaknade vi typ halv 12 så fick jag lite massage av diana, jätte duktigt va hon, sen stack jag hem och typ duschade och sånt, sen gick vi lite på marknaden sen stack vi och tog bilder, Sen på kvällen va jag typ hos mormor och sånt,sen idag slingade vi mitt hår blonda, fast dom blev typ brun/oranga, haha. sen på söndag ska jag färga igen, sen på måndag är det SKOLA... yehh. här kommer lite bilder. puss
 snacka om att jag gått ner i vikt. 
'
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Sötunge <3 Det var jättekul att umgås med dig och Elly och fasiken vad skoj vi hade <3 Filmen vi gjorde var ju bara för awesome xD på tal om inget alls liksom ;)
Vad bra att du tyckte om massagen, kan säkert göra om det nästa gång jag kommer upp.

Ditt hår blev skitsnyggt :D Pöss på dig

Svar: HAHa ja. vi hade skiiiit kul! måste göras om! <3..
Emilia

2012-08-16 @ 16:51:30
URL: http://flummelisa.blogg.se/
Postat av: Vinterhjarta

Så klart att jag glömde att jag var inloggad på min gamla blogg xD Nåja det här är ju den nya jag har.

2012-08-16 @ 16:52:15
URL: http://vinterhjartastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0