Glömde bort att jag hade en blogg.

Godmorgon, elr ja godmiddag, nu kom jag till detta att jag glömde bort ännu en gång att jag hade en blogg (minne som en guldfisk) HAHa. jo men denna veckan är jag ju hos pappa, och jag har typ packat hela veckan förutom i tisdags då va jag hos nathalie några timmar och färgade hennes hår och sånt,  Sen har jag typ bara packat, flytter i september till gården. ska bli riktigt skönt med lite utrymme. sen i morgon åker jag till mamma, sen direkt när jag kommer till alvesta ska Giwa få köra in mig & Josse så jag kan köpa mina skor.ääääntligen säger jag! Sen efetr det ska jag träffa en kompis lite senare på kvällen sen blir det att gå hem och färga håret, jag tänker lägga i blond hår färg så får jag vara orange en vecka, liksom jag bryr mig inte så mycket, mitt hår ju! ;) Ha det bra. puss
 
 600 kommer jag lägga på dom!
'
'
 
 

Kommentarer
Postat av: Älskar dej

Hej Emilia jag har varit kär i dej sen årkurs 4. /en snäll kille

Svar: dream on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Emilia

2012-08-19 @ 11:30:59
Postat av: Älskar dej

Men jag går ju i din skolan... Du är så jävla söt

Svar: ok.
Emilia

2012-08-21 @ 16:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0