Klockan är 01:56 den 7/4! kan fan inte sova.

Hej alla,Började tänka på en jävla massa när jag låg i sängen ocg försökte sova,Typ som att jag blir kallad "hora" "bitch" osv, och det är för alla är så fucking AVUNDSJUKA!  asså jag har ett jävligt bra liv jag tar inte åt mig från små jävla idioter som tror en massa, Asså jag är bara mig själv & jag har ett jävligt bra självförsvar och ett bra självförtroende, inget jag kan ändra på! och om personen nu tycker illa om mig säg det för fan inte till mig,håll det för dig själv ingen som vill lyssna ändå. jaja nu ska jag inte vara sån, men ja 2 veckor har gått sen jag bloggade senast, vääldigt lång tid, för att göra 2 veckor kort, så har jag inte gjort ett skit. träffat en härligt kill kompis som jag värkligen kan lita på,, förlorat "vänner" om man nu kallar dom det.min mamma är i turkiet oxå så är ju lite orolig att det ska hända henne något.Men ja, jag ska väll sova lite så jag orkar upp i mon, ska dra och träffa vän sen ska jag till min moster och träffa min kusin! puss på er....
''
NYA SKOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0