En hel vecka sedan jag bloggade,

Hejsan, en hel vecka sen jag bloggade och har hänt rätt mkt bra & dåliga saker, Jag är anklagad för saker jag inte gjort, 23 års fest,mkt bil åkning och massa mys! Allt har varit toppen sen jag fick ett jävla ryckte att jag hadde snott smink? Liksom vrf skulle jag vilja ha hennes smink? hon är liksom mörkare en vad jag är, Och jag säger värkligen INTE att jag är rasist för min lille bror är från turkiet! kan säga en sak, att jag saknar han varje dag! men ifl, jag har smink hemma för över 2000 kr, så vrf skulle jag vilja ha mer? -_-! blir så fucking lack.. det va det dåliga, sen det bra är att jag va på 23 års "fest" hos min moster och hadde massa kul, sen träffade jag en person som betyder otroligt mkt för mig och som jag trivs med..  Jaja nu vet ni lite, hoppas jag får mer ork till att blogga, elr tar jag bort bloggen... har beslut ångerst! Pusshej!!!
PS: JAG HAR FÅTT MINA GLASÖGON!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0